Ogłoszenie 1/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU nr 1/2017
- Adres strony internetowej, na której zamawiający udostępnia ogłoszenie o zamówieniu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: http://www.bip.oswiata.inowroclaw.pl/
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POŁUDNIOWEJ I ZACHODNIEJ CZĘŚCI OGRODZENIA
TERENU GIMNAZJUM NR 1 W INOWROCŁAWIU
- Nazwa i adres zamawiającego:
Miasto Inowrocław – Gimnazjum nr 1; ul. Toruńska 46-48, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel./ fax. 52 357 41 82,
- Krótkie określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje:
Remont historycznego, murowanego oraz wymianę istniejącego, wraz z cokołem betonowym ogrodzenia terenu Gimnazjum nr 1 w Inowrocławiu przy ulicy Toruńskiej 46-48.
- Wymagania dotyczące rękojmi za wady i gwarancji jakości – na wykonane roboty (materiały oraz robociznę) wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
- Warunki finansowania – faktura VAT, której płatnikiem będzie Miasto Inowrocław (przelew w terminie 30 dni, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, z załączonym protokołem odbioru sporządzonym przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego).
- Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 01.06.2017 r. – 31.08.2017 r.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- a) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną o takim samym charakterze:
- b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej – sanitarnej oraz w zakresie instalacji elektrycznych. (Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień – osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w ogłoszeniu uprawnieniami).
- Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: zostały określone w:
1) Dokumentacji projektowej, tj.:
a) projektach budowlanych,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
c) przedmiarach robót.
2) Ogólne wymagania jakościowe i materiałowe:
- a) do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w treści ww. dokumentów, stanowiących załącznik do ogłoszenia o zamówieniu.
- b) zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty, świadectwa jakości), zgodnie z wymogami określonymi w treści ww. dokumentów, stanowiących załącznik do ogłoszenia o zamówieniu.
- c) wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru.
- d) wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2010 r. Nr 114, poz. 760 ze zm.).
- Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków i wymagań:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencji).- b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, podstawie dysponowania tymi osobami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- c) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy.
- d) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który znajduje się w Załączniku.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%
- Termin i miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętym opakowaniu, opisanym następująco:
Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć)
Adresat:
Gimnazjum nr 1 w Inowrocławiu
OFERTA ZNAK SPRAWY: 1/2017
REMONT OGRODZENIA
do dnia 31.03.2017 roku, godz. 15:00, w sekretariacie Gimnazjum nr 1, 88-100 Inowrocław, ul. Toruńska 46-48.
Termin związania ofertą – 30 dni, licząc od terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od udzielenia zamówienia (w całości lub części), w szczególności, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wyniki postępowania będą ogłoszone na stronie internetowej, na której zamawiający udostępnił ogłoszenie o zamówieniu.
Osoba do kontaktu: Hanna Pietrzak, tel./fax. 52 3574182, e-mail: gim1ino@gmail.com